![]() |
Локальне фарбування деталей кузова автомобіля |

Кузовний ремонт – досить розповсюджений вид ремонту транспортного засобу. Це і не дивно, оскільки кузов автомобіля постійно стикається з несприятливим впливом на нього зовнішнього середовища, а так само нерідко стає жертвою неакуратного водіння або просто різного роду дорожніх ситуацій чи актів вандалізму. Досить часто характер пошкоджень лакофарбового покриття деталей кузова дозволяє виконувати ремонт не всієї деталі (крило, бампер, капот, двері тощо), а виконати часткове, або локальне фарбування деталі кузова, що дозволяє суттєво зменшити фінансові витрати та зекономити час.
Слід також додатково відзначити, що даний спосіб фарбування має досить обмежену сферу застосування. Наприклад, такий вид ремонту не можна застосовувати, якщо відбулося серйозне пошкодження металу, який надалі потребує ремонту або відбулося виправлення панелі деталі. Також є ряд обмежень щодо виду лакофарбового покриття, кольору та розташування місця пошкодження.
![]() |
Вартість ремонту однієї ділянки від 3500 грн |
технологія локального фарбування - фарбування "плямою"
СТО "AUTOTECHNIC" завжди готові запропонувати своїм клієнтам відновлювальні роботи по локальному фарбуванню методом "фарбування плямою" у випадку, якщо існує можливість виконати такого роду ремонт та при можливості заощадити при цьому Ваші кошти. Ми завжди намагаємося максимально якісно та в прийнятний термін виконати необхідний підбір фарби та необхідних матеріалів, необхідних для виконання такого роду ремонту за прийнятними для своїх клієнті цінами .
Нижче Ви можете ознайомитись з деякими прикладами робіт з локального фарбування (фарбування "плямою") пошкоджених деталей автомобіля:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Хотим еще раз обратить Ваше внимание на тот факт, что данный вид ремонта - покраски "пятном" может быть применен далеко не для всех типов повреждений. Его можно использовать только на не сильно поврежденных поверхностях, где нет какой либо деформации детали и позволяет ее расположение и структура. Все эти факторы определяются мастером во время непосредственного осмотра автомобиля.