Фарбування окремої деталі |
У разі пошкодження певної частини (чи деталі) кузова внаслідок незначної події або з інших причин не обов'язково виконувати повне фарбування автомобіля або його половини для усунення даних ушкодження. Це по-перше дорого, по-друге, вимагає багато часу і трудовитрат, а по-третє, просто не логічно. У наш час вже давно існують якісні інструменти та методи для вирішення такого роду питань, так би мовити, не посередньо для пошкодженої області/деталі - тобто, виконавши часткове фарбування автомобіля, а саме окремої деталі кузова або її частини (у разі можливості). Згідно з технологією час фарбування однієї, або кількох суміжних деталей займе в середньому 3-4 дні. Але водночас слід зазначити, що процес фарбування однієї деталі не менш складний ніж процес повного фарбування і вимагає від майстра високого професіоналізму та використання високоякісних матеріалів зокрема.
Під час фарбування ми використовуємо тільки якісні матеріали, як для підготовки деталі (абразивні матеріали, шпаклівки, грунт, обклеювальні та захисні матеріали), так і для фарбування (фарба, лак, поліролі).
Так, повертаючись до складності процесу фарбування однієї окремої деталі автомобіля хотілося б детальніше вказати, які саме операції виконуються. Так весь процес підготовки та фарбування має таку послідовність:
- підготовка поверхні до фарбування;
- обклеювання суміжних елементів кузова для уникнення попадання мікрочастинок грунту, фарби і лаку на деталі, що не фарбуються;
- обклеювання отворів кузовних елементів;
- матування деталі;
- нанесення грунта;
- комп'ютерний підбір потрібного кольору фарби;
- фарбування деталі автомобіля;
- нанесення лакового покриття;
- сушіння пофарбованих деталей автомобіля;
- полірування фарбованих деталей кузова (і/або суміжних деталей).
У процесі фарбування деталі, або перед початком робіт можуть виникати додаткові роботи, які можуть бути необхідні для виконання якісного ремонту деталі (розбирання, демонтаж і т.п.). Вартість цих робіт не входить до загальної вартості підготовки та фарбування однієї деталі.
Серед них наприклад такі: розбирання деталі (демонтаж дверних ручок, молдингів тощо), демонтаж окремих деталей кузова, вирівнювання геометрії деталей (вм'ятин, подряпин), їх ремонт та шпаклювання, складні кольори (тришарові фарби, фарби «хамелеон», пігментовані фарби), великогабаритні елементи кузова і зі складним рельєфом, а також використання додаткових засобів і виконання робіт за власним бажанням автовласника. З орієнтовним переліком та вартістю кузовних та арматурних робіт можна ознайомитись у розділі кузовного ремонту на нашому сайті.
* - вартість вказана за деталь стандартних розмірів (наприклад – крило, бампер, лицьова сторона бокових дверей тощо). У вартість фарбування деталі входять: комп'ютерний підбір кольору, лакофарбові, абразивні та інші необхідні ремонтні матеріали, підготовка деталі (шпаклювання, усунення малих вад поверхні, видалення невеликих вогнищ корозії), фарбування та подальше полірування деталі. Остаточна вартість фарбування деталі формується, виходячи з її розміру, розташування (конфігурацію суміжних площин, необхідності додаткових "переходів" при фарбуванні), а також, в деяких випадках, від ступеня можливих корозійних пошкоджень і складності кольору (наприклад, тришарові кольори - перламутри, ксираліки і т.д.). |
Вартість фарбування одної деталі від 130 у.о.* |